6 jel, hogy a honlapod ráncfelvarrásra szorul

A honlapoddal a vállalkozásod képviseled. Az érdeklődő azt a kis darabot látja a cégedből, ami a weboldaladon fogadja. 

Képzeld el úgy, mintha a potenciális vásárlódat meghívnád a házadba vendégségbe! A magam részéről (de gondolom Nálad is hasonló a helyzet) szeretem, ha a „jobbik felemet” látja a vendégem, akár ez az első látogatása, akár az ötvenedik. Nem örülök, ha rendetlenség és kosz fogadja a hozzám érkezőket, ezért igyekszem alaposan rendbe szedni a portát.

Minden bizonnyal Téged is érdekel, hogy mi az első benyomása az ügyfeleidnek és igényes vállalkozóként megteszel mindent, hogy a lehető legjobb képet mutasd magadról és ne forduljanak sarkon a küszöbödre érve a leendő vásárlók.

A következő checklista segít végiggondolni, hogy minden rendben van-e a honlapoddal vagy ideje egy nagyobb takarításnak, netán egy teljes redesign-nak:

barney

Forrás: quickmeme.com

Évek óta semmi újítás nem történt

Ha semmi újat nem teszel fel, idővel a Google is hátrébb sorol a találatok között. Így rengeteg bevételi forrástól eshetsz el, hiszen az érdeklődők meg sem találnak. Kinek van ideje az összes találati oldalt végig bogarászni?

Elavultak a tartalmak, még az alapvető információk sem stimmelnek

Az elmaradt frissítések komoly hátrányt okozhatnak. Elköltözött a céged? Változott a telefonszámod? Esetleg változtak a szolgáltatásaid? Ha az ügyfeleid el sem tudnak érni, hogyan szeretnél bevételhez jutni? Itt az idő átnézni, mi változott az évek során és aktualizálni a tartalmakat!

Elavult a grafika – még ránézni is rossz!

Lehet, hogy Neked tökéletesen megfelel a 10 évvel ezelőtti kinézet, de a világ változik, ahogy a divat is folyamatosan alakul. A fél világ a bubifrizurát hordott, majd a trapéznadrág és a holdjáró cipő hódított, de egyik sem maradt örökéletű! ( Hála égnek!) Ha évek óta nem foglalkoztál a kinézettel, eljött az ideje a ráncfelvarrásnak!

Nem logikus

Ugyan pontosan tudod, hogy mit hol találsz, viszont előfordulhat egy idegennek közel sem olyan egyértelmű a te logikád szerint felépített weboldal. Gondolkodj úgy, mintha te lennél az új érdeklődő, aki először kattint a honlapodra: Ha most ismerkednél ezzel a vállalkozással, mi érdekelne? Hova vezetnek a linkek? Minden kattintható, ami úgy néz ki? Milyen oldalak szerepelnek a menüsorban?

Nem mobiloptimalizált

Az okostelefonok megjelenésével majd általánossá válásával jogos az elvárás, hogy a weboldalak kis képernyőn is ugyanúgy használhatók legyenek, mint a laptopokon. Ha rosszul olvasható, nehezen kezelhető a honlapod mobillal, nem kérdés: a megújulás égetően fontos!

Lassan tölt be

Volt egy különös varázsa annak, hogy egy forró kakaót is elszürcsölhettünk addig, míg a betárcsázós nettel sikerült egy-egy oldalt betölteni, esetleg a leveleinket az Outlook programmal letölteni. De ennek a kornak vége! Az üvegszálas kábelek és a mobilinternet világában már nem elfogadható, hogy egy honlap betöltése perceket vegyen el értékes időnkből. Le merem fogadni, hogy a látogatóid is így gondolják és inkább bezárják az ablakot, minthogy az örökkévalóságig várjanak.

Ha ezek után úgy gondolod, hogy ráférne a honlapodra egy alapos felújítás, keress meg bátran, segítek! 

kapcsolat

Tetszett a tartalom? Oszd meg mással is!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn